Föhn er den første frisørkjeden med tilfredshets garanti. Du skal vite at du er i de beste hender når du får hårpleie hos oss.

I Föhn handler alt om kundeopplevelser

Våre frisører og alle andre i selskapet jobber derfor hardt for at alle våre kunder skal gå ut av våre salonger med et smil, og glede seg til å komme tilbake igjen. Som selskap har vi et mål om å skape gode opplevelser for alle som har med oss å gjøre, enten du er kunde eller arbeider i selskapet.

Når man går til Föhn har man som kunde egentlig tatt et valg. Man har valgt å gå til en salong som ikke konkurrerer på pris, men som tilbyr en høy faglig kompetanse og gode frisøropplevelser. Vi mener at som Föhn kunde skal du kunne stole på at du blir fornøyd. Vi tilbyr derfor, som eneste aktør i Norge, Alltid Fornøyd Garanti til våre kunder. Er du ikke fornøyd får du ny kostnadsfri time innen 48 timer.

Ønsker du å benytte deg av vår Alltid Fornøyd garanti så registrerer du dette enkelt i vårt garantiskjema her på nettsiden. Ønsker du hjelp til å fylle ut garantiskjema så ring oss gjerne, eller kom innnom en av våre salonger så hjelper vi deg.


Garantiskjema